Klachtenregeling

Wij vinden het heel belangrijk dat jij tevreden bent over de aan jou verleende zorg! Ben jij niet tevreden, dan hopen wij van harte dat jij jouw klacht of suggestie met ons wilt delen. Wij willen altijd samen met jouw naar een oplossing zoeken. Dat geeft ons de mogelijkheid om jouw klacht op te lossen, maar ook om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen. Als je een probleem of klacht hebt, geef dit dan direct aan bij de medewerker door wie je bent behandeld. Of doe dat door hieronder het klachtenformulier in te vullen.

Proces

Vervolgens gaan we met elkaar in gesprek om te bekijken of we je klacht kunnen verhelpen. Mocht je toch niet tevreden zijn met de oplossing die wij je aanbieden, dan kun je je wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging: de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH). Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zij zullen jouw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie over hoe een klacht in te dienen, vind je op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Geef alsjeblieft een omschrijving van uw klacht. Wat verwacht u van ons te krijgen? Wat zou u een goede oplossing vinden?

Wat is jouw huidtype?

Doe de quiz
© Copyright 2022 - Huidzorg West
De waardering van huidzorgdelft.nl/webshop/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 28 reviews.